تفاوت بین گاز فریون r22 و r410a

یکی از داغترین مباحث در تهویه مطبوع و صنعت سرمایش و گرمایش تفاوت بین دو مبرد R22 و R410A بوده است. یک خانه برای خرید گاز فریون دانستن تفاوت بین این دو گاز برای گرفتن تصمیم بهتر بسیار مهم است .در زیر ما به تفاوت این دو می پردازیم:

گاز R22 از سال 2015 دیگر تولید نخواهد شد.

گاز R22 یک هیدروکلوروفلوئورومتان است که به جو زمین آسیب و خسارت وارد می کند.

گاز R410A به تازگی مجوز استفاده در سیستم های خانگی را گرفته است. ( است که هیچ خطری برای لایه اوزون ندارد.HFCاین گاز یک هیدرو فلوئوروکربن) کارمی کنند بسیار قابل اعتمادتر و کارآمدتر هستند.

ازآنجا که جذب R410Aمدل های جدید طراحی شده سیستم های مطبوع که با گاز است بنابراین کمپرسور سیستم اسپلیت شما خنک تر کار خواهد کرد و همچنین این امر R22 بیشتر از R410و انتشار گرما توسطریسک سوختن کمپرسور را در دماهای بالا که بیشتر کار خواهد کرد پایین تر می آورد.

دارد بنابراین کمپرسورهای جدید ساخته شده فشار بیشتری را تحمل میکنند. R22 عملکرد بهتری در فشارهای بالا نسبت به R410A بسیار کمتر خواهد بود.R22همچنین احتمال ترک خوردگی آن ها نسبت به سیستم های از R22همه سیستم های تهویه مطبوع از روغن برای چرب نگه داشتن کمپرسوردر حین کار استفاده می کنند.کمپرسورهای گازR410A با روغن های ترکیبی.روغن های ترکیبی سازگاری بسیار مطلوبی با R410Aروغن های معدنی استفاده می کنند و گاز

در کاهش ساییدگی و فرسایش کمپرسور بسیار موثرترR410A با روغن معدنی.این بدین معناست که سیستم های R22دارند تا گازR22 از سیستم های عمل می کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *