کپسول گاز فریون

خرید گاز فریون R22

خرید گاز فریون R22 در تهران فریون در اسرع وقت و با کمترین هزینه امکام پذیر است. در خرید گاز فریون 22 می بایست به نکات زیادی توجه داشت. در زیر ابتدا توضیحاتی درباره گاز فریون 22 داده شده است.

 

خرید گاز فریون 22 - R22

 

گاز فریون R22 چیست؟

خرید گاز فریون R22 ایزوبوتان جایگزینی دیگر برای دیگر مبردها است که تاثیر بسزایی بر محیط زیست, و یخچال ها و فریزهای خانگی R600مبرد دارد. گاز فریون 22 به هیچ وجه به لایه اوزون آسیب نمی رساند.علاوه بر آن این گاز بخشی از گازهای بنزینی از منابع طبیعی است.

کاربرد خرید گاز فریون R22:

گاز در گذشته مورد استفاده بوده و در حال حاضر در اروپا و آمریکا نیز از این گاز استقبال فراوانی می شود بخصوص کشورR600A بهره می برند.به خاطر در دسترس بودن ایزوبوتان در نقاط مختلف R600A آلمان که 90% از یخچال و فریزهای این کشور از گاز یک مبرد عالی با بهره وری انرژی خوب, اما باR600Aجهان به طور گسترده پیرامون جایگزینی اش با دیگر مبردها بحث شده. مشخصه بسیار متفاوت در خریدگاز فریون 22 در چند نکته است که ملزم به طراحی سیستم تبرید برایش دارد. اولین نکته بارز و حائز اهمیت آن اشتعال پذیری شدید این گاز است.

فشار آن است که دارای سطح فشار پایین تری نسبت,این دو گاز است. سطح کم فشار R134A ,R12 بزرگترین تفاوت این گاز با گاز مستقیما با دمانی بحرانی نسبتا بالا رابطه دارد و این یک مزیت خوبی به این گاز می دهد که در دماهای بالا دارای ظرفیت خنک را در یک سیستم تبرید بدون تغییر شارژ نمایید, مقدار شارژ در قیاس گرم خرید گاز فریون 22 بسیار پایین خواهد R600 کنندگی بسیارخوبی است.

اگر گاز DIN8960 در استاندارهای بین المللی یافت نمی شود. برخی از دادهای دقیق گاز فریون 22 یا r22 در استاندارد R600Aبود. مشخصات دقیق مبرد منتشر شد.خلوص این مبرد از نظر شیمیایی ISO916 آلمان بصورت دربسته وجود داشت که یک نسخه بروزرسانی شده آن در طی و پایدار بودن برای سیستم های تبرید مادام آل عمر و همچنین از نظر ترمودینامیکی در مورد رفتارو کنترل سیستم های تبرید باید نسبتR12 که معمولا با روغن های معدنی استفاده می شود وضعیت سازگاری یکسانی با R600Aمورد بررسی قرار بگیرد.مبرد به روغن دارد.

حلالیت این گاز در روغن به خوبی آر 12 است. البته در برخی از لاستیک ها ,پلاستیک ها و برخی از پلاستیک های کلر دار مشکلاتی مشاهده می شود که جای نگرانی ندارد چون به ندرت در سیستم های تبریدی از این گونه مواد استفاده می شود.

معایب خرید گاز فریون R22:

بزرگترین و اصلی ترین عیب گاز فریون 22 که مورد بحث می باشد ریسک بالای اشتعال پذیر بودنش است. سیستم های مورد استفاده و مناسب نیستند، که باید تمهیداتی در طراحی سیستم ایجادR600 صرفا و به سادگی برای گاز R134A-R12 طراحی شده برای گازهای بشود .

انواع لوله ها در خرید گاز فریون 22

مبرد ایزوبوتان سازگار با انواع جنس لوله های به کار رفته در سیستم از قبیل آهن, مس, برنج و آلومینیوم می باشد. با این حال لاستیک طبیعی و سیلیکون ها توصیه R600Aنایلون, تفلون, برخی از انواع لاستیک ها مناسب برای گاز نمی شوند.

مبدل های حرارتی

مبدل های حرارتی نیز بدون دردسر می شود در سیستم استفاده کرد, با این حالR12مبدل های حرارتی (خازن و تبخیرکننده ها) که با گاز بسته به پیکربندی مبدل حرارتی ممکن است لازم به نوعی تغییرات یا تعمیرات باشد.

لوله های کاپیلاری

نیازی به تغییر لول های کاپیلاری در سیستم نمی باشد.

مطالب مرتبط :

قیمت و خرید گاز فریون r134     |     گاز مبرد r134 رفریجرانت

 

 گاز های فریون فروژن انگلیس    |     کپسول گاز r22

 

گاز کولیب (COOLIB)            |   مرکز فروش گاز کولر خودرو

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *