گاز فریون از چه اجزایی تشکیل شده است

گاز فریون از چه اجزایی تشکیل شده است

آیا می دانید گاز فریون از چه اجزایی تشکیل شده است؟
گاز فریون (علامت تجاری) هر یک از چندین ترکیبات ساده فلوئوردار، آلیفاتیک آلی تشکیل شده اند که در تجارت و صنعت استفاده می شود.علاوه بر فلوئور و کربن، سی اف سی ها معمولا حاوی هیدروژن، کلر و بروم نیز میباشند.
گاز R134A
گاز R134A مبرد بسیار رایج در طیف گسترده ای از سیستم های تبرید و تهویه مطبوع کاربرد دارد؛از جمله سیستم های تبرید دما بالاوپایین(هم داخلی و تجاری) مجتمع های مسکونی وتهویه مطبوع های سبک؛ کولر های ماشین و نیز چیلر های گریز از مرکز صنعتی کاربرد دارد. سیستم تهویه مطبوع متحرک در تمام حالت های حمل ونقل از جمله اتومبیل,اتوبوس,کامیون و قطار استفاده نیزبه عنوان تترافلوئورکربن از خانواده R134A میشود. در طول بیست سال گذشته هزینه های این سیستم پایین آمده است. گاز ها بر روی لایه ازون خانواده مبردها به طور وسیعی از این گاز CFC مبردها شناخته شده است. از زمان کشف اثرات مخرب
نیست استفاده می کنند.

این گاز 100% سازگار با گریس و یا مبرهای مبتنی بر مواد آلی مثل R12

چگونه بفهمیم سیستم تبرید ما نشتی گاز دارد؟
مسلماً شما نمیتوانید از بو تشخیص نشتی گاز رو بدهید. به دنبال یخ زدگی اصراف لول مسی در سیستم باشید.چک کنید اگر سیستم شما هوای گرم میدمد.اگر متوجه نشتی در واحد مبرد خود شدید ساختمان را تخلیه کنید و با تکنسین های تهویه مطبوع خود برای تعمیرات سریع تماس حاصل فرمایید,تمام در ها و پنجره ها رو باز کنید و با کمک پنکه و فن هوای تازه رو به داخل ساختمان راه دهید.
و اگر هرگونه احساس سرگیجه یا ناخوشایندی کردید سریع به نزدیکترین کلینیک پزشکی رجوع کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *