خرید سیستم تهویه مطبوع

خرید سیستم تهویه مطبوع

در این مقاله ما قصد داریم اطلاعاتی را در مورد خرید سیستم تهویه مطبوع و گازهای استفاده شده در این سیستم برای شما دوستان شزح دهیم :

چرا ایالات متحده امریکا استفاده از گاز 22 را در سیستم های تهویه مطبوع ممنوع اعلام کرده ؟

این خبر بسیار خوبی برای محیط زیست است اما چه اتفاقی برای صاحبان دستگاه های خنک کننده خانگی خواهد افتاد؟در اینجا به چند مطلب اشاره خواهیم کرد:
1_مارک میلر مدیر اجرایی انجمن حفاظت از ازون در جنبش های زیست محیطی در ایالات متحده آمریکا است که تلاش های بیشماری رو در حفاظت از لایه ازون انجام داده و به شدت با این تفکر که گاز های CFC و HCFC باید از چرخه تولید حذف شوند موافق است.
2_اگر شما یک سیستم تهویه مطبوع جدید بعد از سال 2010 خرید کردید ممکن است که با گاز R22 کارکند یا نکند.اما همچنین ممکن است به احتمال زیاد از گاز R410A نیز بهره ببرد زیرا که بسیاری از تولیدکنندگان و کارخانجات سازنده دستگاههای AC از گاز فریون R410A که سازگاری بهتری نسبت به R22 به محیط زیست دارند استفاده کنند.
3-به احتمال بسیار زیاد قیمت گاز R22 به شدت بعد از سال 2015 افزایش چشمگیری خواهد داشت و این به خاطر قطع تولید این گاز توسط شرکت های تولید کننده از سال 2020 به بعد خواهد بود.
4-اگر سیستم سرمایش شما دچار نشتی شود ,یا نیازمند سرویس جدیدی باشد تعویض گاز فریون الزامی است.اگر سیستم AC شما در حال حاضر با گاز 22 فعالیت می کند باید سریع قبل از سال 2020 سرویس شود.زیرا بعد از سال 2020 تولید گاز R22 به طور کامل قطع خواهد شد.

گاز R410Aامروزه به طور گسترده ای در دسترس قرار دارد و اگر شما به دنبال آسایش خانه خود هستید خرید گاز فریون R410A را باید به شدت در نظر بگیرید.

 

خرید سیستم تهویه مطبوع

 

نتیجه گیری :

در واقع اگر شما نیاز به تعویض ایرکاندیشن منزل خود هستید, حتما با یک پیمانکار تهویه مطبوع معتبر مشورت کنید.
همچنین باید بدانید که طول عمر مفید یک سیستم تهویه مطبوع 5_10 سال است پس اگر همین امروز شما یک سیستم خنک کننده ای بخرید که با گاز R22 کار کند ممکن است مجبور باشید سال 2020 آن را دوباره عوض کنید به خاطر نبود این گاز.

بهره وری انرژی تنها در طول سال افزایش خواهد یافت,بنابراین شما در صورت حساب  انرژی خانه؛ در زمان خرید سیستم تهویه ای که با گاز R410A کار کند صرفه جویی خواهید کرد.
و همچنین با خرید یک سیستمی که با گاز R410A کار میکند به محیط زیست کمک کرده اید و دیگر جای نگرانی برای سیاست های تغییر قیمت و یا قطع تولید گاز فریون R22 نخواهید داشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *