بررسی اهمیت خرید گاز مبرد r404a در صنایع

بررسی اهمیت خرید گاز مبرد r404a در صنایع

بررسی اهمیت خرید گاز مبرد r404a در صنایع

در حال حاضر اهمیت گازهای مبرد مختلف بر هیچ یک از افراد پوشیده نیست. می ‌توان گفت که تمامی سیستم های برودتی و خنک کننده که در اطراف ما وجود داشته و مورد استفاده قرار می گیرند، از انواع مختلف گاز فریون یا همان مبرد استفاده می کنند. این گازها به صورت کپسول در مدل های مختلفی به بازار ارائه می‌ شوند که از جمله متداول ‌ترین آن ‌ها می‌توان به خرید گاز مبرد r404a اشاره کرد .این مبرد در بازار جهانی دارای جایگاه ویژه بوده که ترکیبی از مبردهای آر ۱۳۴ ۱۴۳ و 125 می باشد.

لازم است بدانید که از این کپسول گاز کولر به عنوان جایگزینی برای مبردهای r۵۰۲، r۲۲ و a۱۲ است. در زمان های گذشته نیز استفاده از گاز های فریون رواج بسیار بالایی داشت اما معمولاً محصولاتی که در آن زمان مورد استفاده قرار می گرفتند، برای محیط زیست دارای آسیب های بسیار زیادی بوده و عملکرد مناسبی نداشتند. اما در حال حاضر با وجود تلاش محققان و تولید کنندگان این گازها محصولات به بازار ارائه شده که دارای بهترین عملکرد در سیستم های برودتی بوده و هیچ آسیبی برای محیط زیست به همراه ندارند. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص اهمیت خرید گاز مبرد 404 توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

بررسی اهمیت خرید گاز مبرد r404a در صنایع

بررسی اهمیت خرید گاز مبرد r404a در صنایع

 

ضرورت خرید گاز مبرد r404a

۴۰۴مبرد جزو متداول ترین و پرفروش ترین گازهای مبرد است که به دلیل خواصی که دارد،در سیستم های تهویه مطبوع، برودتی، خانگی و صنعتی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. غلظت این گاز بسیار مناسب بوده به همین خاطر اکثر تولید کنندگان اهمیت ویژه ای به آن می‌دهندلازم است بدانید که اکثر دستگاه های برودتی همانند کولر گازی، کولر ماشین، یخچال های صنعتی و …. از این گاز به عنوان گاز خنک کننده استفاده کرده و از عملکرد و کیفیت آن راضی هستند.

به دلیل افزایش تقاضا برای خرید گاز مبرد r404a برند های متعددی به تولید این محصول می پردازند که از جمله بهترین آن ها می ‌توان به هارپ انگلیس اشاره کرد. شما می توانید جهت خرید بهترین کپسول گاز کولر خودرو و دیگر سیستم های برودتی به سایت ما مراجعه کرده و تمامی مبرد ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

مشخصات دقیق گاز مبرد r404a

در واقع برای خرید گاز مبرد r404a بایستی حتماً در مورد مشخصات فنی این کپسول گاز اطلاعات کاملی را به دست بیاورید، تا در نهایت بتوانید برای دستگاه های مورد نظر خود این کپسول مبرد را خریداری کنید.

گاز فریون آر ۴۰۴a غیر سمی و بدون بو است. همچنین این محصول قابلیت اشتعال ندارد؛ به همین خاطر در اکثر دستگاه های تهویه مطبوع و تبرید که دارای که دمای متوسط و پایینی هستند، از آن به وفور استفاده می شود. این گاز در سیلندر های کپسولی ۱۱ کیلو گرمی و با رنگ نارنجی به بازار عرضه می‌شوند و می ‌توانند با روغن‌های کمپرسور کاملا سازگار باشن.د همانطور که در بخش قبلی گفته شد ،۴۰۴a توسط برندهای متعددی به تولید می ‌رسد. افراد با کمی تحقیق در مورد برندهای مختلف تولید کننده گاز مبرد می توانند جهت خرید این محصولات از اقدام کرده و نهایت استفاده را از گاز در سیستم های مورد نظر خود داشته باشند.

 

بررسی موارد استفاده برای خرید گاز مبرد r404a

تا این بخش از مقاله در مورد کیفیت و مشخصات فنی گاز مبرد r404a توضیحاتی را به شما ارائه دادیم. اما اگر بخواهیم به طور کلی در خصوص موارد استفاده از این کپسول گاز مبرد توضیح دهیم، بایستی بگوییم که کاربرد اصلی این محصول عبارتند از:

* برای سیستم های تهویه ناوگان و حمل و نقل

* سیستم های برودتی تجاری

* سیستم های برودتی صنعتی

گاز مبرد r404a در اغلب سیستم های تهویه مطبوع به شکل عالی عمل می‌کند و همچنین می توان در محیط های صنعتی و تجاری نیز برای استفاده در یخچال های فروشگاه ها، چیلر، مینی چیلر و همچنین کولر گازی ها از آن استفاده کرد. رنج کاری این گاز مبرد برای دستگاه‌ های که دارای دمای متوسط و پایین هستند. از جمله ویژگی های منحصر به فردی که باعث شده تا فریون ۴۰۴ به وفور مورد استفاده قرار بگیرد، سازگاری آن با کمپرسور های مختلف می باشد؛ به همین خاطر است که می ‌توان آن را در اکثر دستگاه‌ها مورد استفاده قرارداد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *