خرید گاز مبرد R404

گاز مبرد R404

سیستم های تبرید برای عملکرد خود حتما به گاز مبرد نیاز دارند. یکی از پرکاربردترین این محصولات، گاز مبرد R404.  است که نسبت دیگر کپسول های گاز کولر، در انواع سیستم تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم در خصوص این گاز توضیحی را شرح دهیم، بایستی که گفت که این گاز موجب پایین آمدن دما دستگاه می شود و از آن به عنوان یک خنک کننده یا همان سرما زا در انواع کولر گازی، کولر خودرو، انواع یخچال و… استفاده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد خرید مبرد R404  در ادامه مطلب همراه ما باشید.

استفاده از گاز آر‌۴۰۴ ۱۵ سال است که رواج پیدا کرده است به صورتی که در اغلب یخچال فریزها در بیش تر کشور های دنیا استفاده از این نوع مبرد را مشاهده می کنیم. گازR404  جزو گازهای اچ اف‌ سی است که با ترکیب شدن سه نوع مبرد ۲۵،۱۲۴ و ۱۴۳ به تولید می رسد.

این کپسول گاز کولر یکی از بهترین مبرد‌های جایگزین برای گاز کولر r22   و R12  به شمار می  رود که بر خلاف این دو مدل هیچ آسیب زیست محیطی ندارد. شما می توانید جهت خرید و سفارش انواع گازهای فریونی به سایت شرکت تهران فریون مراجعه کنید.

 

کپسول گاز کولر R404

همان طور که گفته شد، مبرد 404 یکی از کاربردی ترین گازهای فریون است که حدود چندین سال می باشد که در انواع سیستم های خنک کننده مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در کپسول های به وزن ۱۳ کیلو، ۲۵۰ کیلو و ۵ تن تولید شده و به بازار عرضه می شود.

کشورهای که بیش ترین میزان استفاده از این گاز را دارند، عبارتند از:

  • چین
  • هند
  • آمریکا
  • ایتالیا

لازم به ذکر است که مبرد r404  در برند های ایکسون، هانیول و دیگر برند های معتبر جهان در تهران فریون به فروش می رسد.

 

کاربرد گاز مبرد R404

در ابتدای متن به این موضوع اشاره کردیم که مبرد ۴۰۴ نسبت به دیگر کپسول های گاز مبرد بیش تر در سیستم های برودتی استفاده شده و کاربرد دارد. در ادامه قصد داریم بیش ترین کاربرد این محصول را به شما معرفی کنیم.

بیش ترین کاربرذ گاز فریون r۴۰۴ به شرح زیر است:

  • این گاز یکی کاربردی ترین محصولات برای استفاده در چیلر ها به صورت فراوان است. در حقیقت چیلر ها از این نوع مبرد به عنوان یک خنک کننده استفاده کرده که می توانند سرما بسیار عالی را تولید کند.
  • مبرد ۴۰۴ در وندینگ خودرو ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد؛ به این شکل که ای مدل مبرد در اتوموبیل هایی که حمل و نقل مواد غذایی را انجام می دهد، به عنوان یخچال و خنک کننده مواد غذایی عمل خواهند کرد.
  • گاز مبرد R404 یکی از بهترین خنک کننده های مواد غذایی به شمار می رود.
  • یکی دیگر کاربرد های این کپسول گاز مبرد، در یخچال های فروشگاهی می باشد.

جایگزین مناسب برای کپسول گاز کولر R134

مبرد ۴۰۴ دارای مصرف انرژی بسیار پایینی بوده و هیچ تاثیر مخربی روی محیط زیست و لایه اوزون ندارد. بنابراین می توان از آن به عنوان یک جایگزین بسیار مناسبی برای مبرد های r22  و R134  استفاده کرد.

خرید گاز مبرد R404

خرید گاز مبرد R404. تهران فریون

 

شارژ کپسول  گاز مبرد R404 به چه صورت است؟

در بخش قبلی مقاله گفتیم که این گاز مبرد از ترکیب سه نوع مبرد متفاوت تشکیل شده و تولید می شود. به دلیل این که این مبرد ترکیبی است، بایستی به شکل مایع شارژ شده و پر شود. چرا که این کار باعث می شود تا ترکیبات فریون ۴۰۴ دچار تغییر نشود.

برای توضیح طریقه شارژ این کپسول گاز مبرد بایستی گفت که این کار به این صورت است که باید در ابتدا دستگاه خاموش شده و کمپرسور آن به شکل دیس شارژ در بی آید. سپس باید کپسولی را که حاوی گاز ۴۰۴ است را به کمپرسور متصل کنیم و آن را کامل باز نماییم، تا مبرد به صورت مایع وارد سیستم گردد.

خواص مبرد ۴۰۴

  • گاز مبرد R404 کاملا بی رنگ بوده و هیچ بویی ندارد.
  • گاز مبرد R404  دارای نقطه جوش پایینی است و به همین دلیل در صنعت سیستم های خنک کننده به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.
  • جرم آن حدود ۶ است.
  • این مبرد غیر سمی و غیر اشتعال می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیش تر و خرید انواع گازها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید گاز مبرد R404A

خرید گاز فریون R22

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *