کپسول گاز فریون

فروش گاز فریون R410A

در این مقاله ما قصد داریم درباره چگونگی خرید و فروش گاز فریون R410A و همچنین ویژگی های این گاز برای شما دوستان توضیحاتی را شرح دهیم.

گاز R410A

این گاز اولین بار توسط شرکت آمریکایی هانی ول در سال 1991 اختراع شد ولی تا سال 1996 به بازار ها عرضه نگشت. که گاز فریون R410A را به عنوان PURON نیز می شناسند. گاز R410 به عنوان جایگزین گاز R22 می باشد. چرا که گاز R22 بر اساس پروتکل مونترال از چرخه تولید حذف خواهد شد.
در آمریکا از ماه جون سال 2010 هیچ سیستم خنک کننده ای دیگر از گاز مبرد R22 استفاده نمیکند و همچنین از سال 2020 به بعد تولید و هر گونه استفاده از R22 در آمریکا ممنوع خواهد بود.
اگر شما گاز R22 در انبار برای فروش دارید مسلما تا آن زمان نگه دارید. تمامی دستگاه های تهویه دیگر مجهز به گاز R410A می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مطلب می توانید به مقاله بهترین جایگزین برای گاز کولر R22 چیست؟ مراجعه نمایید.
مطمئا بازار R410 بازار بسیار پررونقی در آینده خواهد داشت، البته شایان ذکر است که کلا گاز R410 فشار بیشتری از R22 در سیستم دارد و نمی تواند در سیستم های قدیمی که با R22 استفاده می کردند بدون هیچ تغییری جایگزین شود, همانند R22 که نمی تواند در سیستم های جدید که با فشار های بالا کار می کنند جایگزین شود.

فروش گاز فریون R410A

فروش گاز فریون R410A نیازمند ابزارهای تخصصی می باشد که برای رسیدن به فشار بالاتر است.
گاز فریون R410 یک گاز چند ترکیبی است که از ترکیب دو گاز HFC-32 و HFC-125 تشکیل شده که
البته هر دوی این گاز ها به صورت یک مبرد مجزا به بازار نیز معرفی گشته اند.
لازم به ذکر است که گاز R410A آینده گاز های فریون خانگی و مبردهای تجاری خواهد بود.
گاز R410A به عنوان یک HFC شناخته شده است و در رده خرید گاز های فریون R134 وr404a قرار می گیرد.
گاز های HFC هیچ آسیبی به لایه ازون نمی زنند اما دارای GWP (پتانسیل گرمایش جهانی) بسیار زیادی هستند.
فروش گاز فریون R410A که از خانواده R134 محسوب می شود جایگزین این گاز شده است. گاز R134 در اتحادیه اروپا به طور کامل از چرخه استفاده خارج شده و نیز از سال 2014 در کل آمریکا منع شده،
اما از آن طرف به نظر نمیآید که گاز R134A به این زودی ها از چرخه تولید و استفاده خارج شود.
حداقل تا سال 2020 و مطمئا وقتی که این اتفاق بیافتد همگی به خرید گاز R410A روی خواهند آورد.اما حداقل به 10 الی 15 سال زمان نیاز است.
فروش گاز فریون R410A

پیش از این در سال 2011 سازمان حفاظت از محیط زیست اعلام کرد که آن ها 5 مبرد جدید را کشف

و به تصویب رساندند که در دستور کار در تمام ایالت متحده قرار بگیرند.

گاز R32 یا همان HFC_32 که یکی از 5 گاز مبرد است، تقریبا از همه نظر از گاز R410A پیشی گرفته و جایگزین آن می باشد.

برندهای معتبر گاز مبرد R410A

گاز فریون R410A یک نوع گاز قوی جایگزین گاز ۲۲ است که بیشتر برای تهویه ساختمان ‌های مسکونی از آن استفاده می ‌کنند. این گازها مخلوطی از گازهای مبرد فریونی ۳۲ و ۱۲۵ هستند که باعث تشکیل آزئوتروپ می‌ شوند.

بر اساس همین ترکیب دمای گلاید پایینی دارند و قابل تقسیم بندی شدن نیستند. برای تمامی تهویه مطبوع این دسته از گازها استفاده می‌ شود و درصد فشار بالاتری در مقایسه با گازهای ۲۲ فشار بالاتری دارند.

به دلیل قدرت فشار بالاتر باید آن ها را برای دستگاه‌ هایی استفاده کرد که قابلیت تحمل فشارهای بالا را خواهند داشت. برای خنک سازی یکسان از آن ها استفاده می ‌کنند و در بازار با برندهای متنوعی به فروش می ‌رسند. فروش گاز فریون R410A هم اکنون به صورت اینترنتی نیز انجام می ‌شود.

با خرید از سایت ‌های اینترنتی دسترسی مستقیمی به مشخصات این محصول نیز دارید. در صورت آشنایی با مشخصات می ‌توانید برای کاربردهای مناسبی از این نوع گازهای مبرد فریونی استفاده کنید.

یکی از مشخصات این محصول مربوط به برند آن است و هم اکنون برندهای محبوبی در جهان گازهای مبرد را به تولید می رسانند. برند ایسکون، برند آرکوما، برند هانیول آمریکا، برند هارپ انگلیس و برند سانیتال از محبوب ‌ترین برندهای تولید کننده گاز فریون در جهان هستند.

 

مزایای استفاده از گاز فریون R410A

فروش گاز فریون R410A توسط سایت‌ های اینترنتی با ارائه مزایا، مشخصات و همچنین برندهای محبوب این محصول همراه است. در صورتی که شما با ویژگی ‌های این نوع گاز فریون آشنا شوید دیگر تردیدی برای خرید آن نخواهید داشت.

این گازها جایگزین گازهای r۲۲ هستند و قدرت سرمایشی بیشتری نسبت به آن ها دارند.

تخریب پذیری این گازها بسیار کمتر از دیگر انواع گازهای مبرد است. در واقع اثرات تخریبی کمتری روی لایه اوزون دارند.

فروش گاز فریون R410A

مزایا و کاربرد

چنین گازهایی نیاز به شارژ کمتری نسبت به دیگر انواع مبردها دارند.

آنتالپی بالا و نقطه جوش پایین جزو ویژگی‌های منحصر به فرد این گازها است.

محدودیتی برای استفاده از این گازهای فریون برای تمامی سیستم ‌های تهویه مطبوع و تبرید در بازار وجود ندارد.

با روغن پلی ال استر سازگاری بسیار خوبی دارند.

قیمت فروش فروش گاز فریون R410A بسیار مقرون به صرفه است.

غیر سمی هستند و به همین سبب سلامتی انسان را در صورت تماس مستقیم با گاز و استنشاق آن به خطر نمی ‌اندازند.

این گازها کیفیت فوق العاده عالی دارند و به همین سبب قدرت خنک کنندگی را افزایش می‌ دهند.

غیر قابل اشتعال بودن باعث شده تا چنین گازهایی را حتی در شرایطی با دمای بسیار بالا نیز مورد استفاده قرار داد.

 

قیمت فروش گاز فریون R410A

از پارامترهای مهم فروشه فروش گاز فریون R410A توجه به قیمت آن است. برای هر یک از انواع گازهای فریون بازه ‌های قیمتی متنوعی را در نظر گرفته ‌اند. این قیمت بر اساس سطح کیفیت گاز، نوع کاربرد آن و برند مشخص می ‌شود.

با وجود برندهای متنوع از انواع گاز فریون که در بازار وجود دارد؛ ما باید به دنبال بهترین برندی باشیم که گازهای فریون را با کیفیت عالی تولید می ‌کنند. حال اینکه برای دسترسی به قیمت‌ های مقرون به صرفه باشد از نمایندگی ‌های فروش اقدام به خرید نمود.

شرکت ‌های معتبر بسیار زیادی هم اکنون گازهای فریون را بدون دخالت واسطه ‌ها و به صورت مستقیم توزیع می ‌کنند. شما کاربران گرامی نیز اگر به دنبال گازهای فریون با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

برنامه SNAP چیست؟

قبل از اینکه وارد این مبحث شویم نگاهی اجمالی به برنامه SNAP سازمان محیط زیست می اندازیم.

SNAP یا همان سیاست های قابل توجه جایگزین برنامه ای است که هدف از آن ارزیابی و تنظیم موادی شیمیایی است که به لایه ازون آسیب می رساند.

این سازمان در صنعت تبرید عمدتا گازهای CFC و HCFC را هدف قرار داده است. البته R12 و R22 از بدترین آن ها محسوب می شوند که از چرخ تولید خارج شده اند. مشکلی که گاز های HFC دارند این است، در حالی که به لایه ازون آسیب نمی رسانند اما دارای GWP بسیار بالایی هستند.

در حال حاضر خیلی از شرکت های بزرگ تلاش های بسیاری رو برای جایگزین کردن HFC ها انجام می دهند ولی تاکنون به موفقیت چندانی دست نیافته اند.

کلام پایانی

اگر برای شما دوستان سوالی در زمینه گاز های فریون به وجود آمده است و یا شما قصد خرید گاز فریون R410A را دارید می توانید با شرکت تهران فریون در ارتباط باشید.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد بهترین جایگزین برای گاز کولر R22 چیست؟ داشتید بر روی لینک کلیک کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *