گاز مبرد فریون R134a رفریجرانت

گاز مبرد فریون R134a رفریجرانت

هنگامی ‌که شما برای خرید انواع گاز خنک‌ کننده اقدام می ‌کنید، با مدل‌ ها و برند های بسیار  زیادی رو به ‌رو خواهید شد. هر یک از مدل ‌های گاز فریون دارای ویژگی‌های منحصر به ‌فردی بوده که شما می‌توانید براساس دستگاهی که دارید و همچنین ترجیح خود هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. موضوعی که در این خصوص حائز اهمیت است، این ‌مورد می‌ باشد که شما چه برندی را برای خرید گاز مبرد یا فریون انتخاب کنید. امروزه با افزایش تولید سیستم‌های سرمایشی تقاضا برای خرید گاز خنک ‌کننده نیز روز به ‌روز در حال افزایش است. به ‌همین خاطر برندهای متعددی به میان آمده و سالیان زیادی است که به عرضه کپسول گاز خنک‌کننده می ‌پردازند. رفریجرانت یکی از برند های شناخته ‌شده در دنیا است که سالیان زیادی است در حوزه تولید گازهای خنک ‌کننده فعالیت داشته و توانسته کپسول‌های بسیار باکیفیتی را به بازار ارائه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد گاز مبرد فریون R134a رفریجرانت توضیحاتی را بیان کنیم.

خرید گاز مبرد فریون R134a رفریجرانت

در میان گازهای فریون گاز  r134 از همه مناسب ‌تر است. زیرا علاوه‌ براین که دارای عملکرد مناسبی بوده و برای محیط‌ زیست نیز هیچ‌ گونه آسیبی ندارد. این در حالی است که نسل‌های قدیمی ‌تر و گازهای مبرد همانند r22 موجب تخریب لایه اوزون و گرم ‌تر شدن زمین می ‌شوند. از طرفی آسیب ‌های بسیار زیادی را برای محیط ‌زیست به‌همراه دارند. به‌ همین خاطر اکثر کسانی که در حوزه‌ های خودروسازی و تولید سیستم‌های برودتی و مشغول هستند، ترجیح می ‌دهند که برای انتخاب گاز خنک ‌کننده گاز مبرد فریون R134a رفریجرانت را انتخاب نمایند.

ویژگی ‌های گاز مبرد رفریجرانت

همان‌ طور که گفته ‌شد،  در میان انواع گازهای مبرد گاز R134 محبوبیت بالایی داشته و فروش بیشتری دارد. در واقع می ‌توان گفت که این نوع گاز یکی از پر فروش ‌ترین محصولات کمپانی رفریجرانت است. این گاز از نظر شیمیایی و فیزیکی به گاز آر 12 شباهت زیادی دارد و  در حال ‌حاضر نیز به‌ عنوان جایگزین این گاز مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

البته که نمی ‌توان گفت که گاز مبرد فریون R134a رفریجرانت هیچ‌ گونه آسیب برای لایه اوزون ندارد و باعث گرم‌ تر شدن زمین نمی‌شود. اما میزان آسیب  آن نسبت ‌به مبرد های قبلی همانند R22 و یا 404  کمتر است .این گاز کاملاً بدون بو و غیر قابل ‌اشتعال بوده و نقطه جوش پایینی دارد.

معمولاً نیز کپسول‌های گاز مبرد فریون R134a رفریجرانت به رنگ آبی به بازار ارائه می‌ شوند. همچنین وزن این گاز نیز حدود 14 کیلوگرم است. ازجمله خصوصیات اصلی گاز r134 می توان  به سازگاری با بیشتر کمپرسور های  موجود در سیستم‌های برودتی اشاره کرد.

لازم است بدانید که وجود کمپرسور در هر یک از سیستم‌های سرمایشی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و این قسمت گاز خنک ‌کننده را به لوله ‌ها پمپاژ می‌کند. بنابراین پیدا کردن یک گاز سازگار با تمامی کمپرسورها برای تولیدکنندگان این دستگاه‌ها اهمیت بسزایی دارد و می‌تواند  تا حد چشمگیری در صرفه‌جویی در هزینه‌ها به آن‌ها کمک کند. همچنین شارژ کپسول گاز آر 134 به‌صورت مایع بوده و خیلی راحت است.  خوشبختانه این مبرد با بیشتر روغن‌ها نیز سازگاری دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به پلی استر اشاره کرد.

ویژگی ‌های گاز مبرد رفریجرانت

مزایا خرید  فریون R134a رفریجرانت

شما با خرید گاز مبرد فریون R134a رفریجرانت از مزایای بسیار زیادی بهره‌مند خواهید شد. اول این ‌که خود گاز آر 134 نسبت به بقیه گازهای مبرد  دارای کیفیت عملکرد بالاتری بوده و می‌تواند به دستگاه‌های خنک‌کننده کمک کنند، تا بتوانند به ‌راحتی فضا را از رطوبت و گرمای فضا را به خود جذب کنند.

  • از سوی دیگر نیز برند رفریجرانت یکی از برندهای برتر در دنیا بوده که سالیان زیادی است به تولید گازهای خنک‌کننده می‌پردازد، و محصولات آن در طیف گسترده‌ای به بازار ارائه می‌شود. از جمله مزایای خرید این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: عملکرد مناسب در حرارت بالا
  • خالصی بالا
  • جذب رطوبت بهترین شکل ممکن
  • غیرسمی و غیر قابل‌اشتعال
  • آسیب کم برای محیط ‌زیست

درواقع هر نوع دستگاه برودتی که از این گاز خنک‌کننده استفاده کند، می‌تواند عملکرد بسیار عالی را از خود نشان دهد. گاز آر 134  برای کولرهای خودرو نیز به ‌وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصولاتی که توسط برند ریو جنب بازار ارائه می‌شود. خلوص بالایی داشته و می‌تواند مدت‌زمان زیادی بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند.

مطالب مرتبط :

قیمت و خرید گاز فریون r134     

گاز های فریون فروژن انگلیس   |     کپسول گاز r22

گاز کولیب (COOLIB)            |   مرکز فروش گاز کولر خودرو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۸ از ۵
از مجموع ۹ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *