کپسول گاز کولر ماشین

کپسول گاز کولر ماشین

.کپسول گاز کولر ماشین هوای محیط بیرون را تصفیه میکند، سپس آن را از فیلتر رد کرده است; گرد و غبار آن را کاملاً جدا می نماید و در آخر این هوای تمیز و خنک را به فضای داخل ماشین منتقل می کند. اما سوالی که در اینجا پیش می آید این است که کولر ماشین چگونه کار میکند و چه منبعی را برای انتقال هوا به داخل ماشین مورد استفاده قرار می دهد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که کپسول گاز کولر ماشین منبعی است که در کولر های خودرو های گوناگون استفاده می گردد.

ما در این مقاله قصد داریم مواردی را همچون قیمت کپسول گاز کولر ماشین و نحوه عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین در صورتیکه قصد خرید کپسول گاز کولر ۲۲ و یا کپسول گاز کولر ۱۳۴ را دارید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

کپسول گاز کولر 134

کپسول گاز کولر 134. تهران فریون

کپسول گاز کولر ماشین چیست؟

در تمامی وسایل سرمایشی و گرمایشی گازی به نام مبرد وجود دارد. در صورتی که این گاز در وسایل گرمایشی و کولر ها وجود نداشته باشد، این دستگاه همانند یک پنکه عمل کرده و فقط می توانند جریان هوا را انجام دهند، بدون این که هوا سردرد و یا گرم باشد.

گاز مبرد در واقع نیرویی محرک است که هوا را در سیستم های گرمایشی و سرمایشی به صورت گرم و یا سرد در می آورد. به بیان دیگر اگر گاز مبرد وجود نداشت تمامی دستگاه های گرمایشی و سرمایشی همانند یک فن ساده عمل می‌کردند .گازهای مبرد به همراه برخی ترکیبات دیگر در کپسول قرار گرفته و برای سیستم هایی که وظیفه گرم کردن یا سرد کردن محیط را دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از انواع این کپسول ها کپسول گاز کولر ماشین است که همانطور که از نام آن مشخص است برای خودرو های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید برای خرید انواع گاز کولر ماشین، به مجموعه تهران فریون، مراجعه کنید‌. این مجموعه تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

گاز مبرد مناسب کولر خودرو

تا چند سال پیش کپسول گاز کولر مبردی که خودروسازان آن را مورد استفاده قرار می دادند، از گاز r۱۲ بود که تقریباً عملکرد مناسبی در این چند سال داشته است. این نوع گاز مبرد از نظر ترمودینامیک دارای شرایط نسبتاً خوبی بوده است. همچنین بر روی فلز هایی که در ساخت خودرو استفاده می‌شوند، همانند فولاد هیچ گونه تاثیر مخربی را نخواهد داشت .اما در حال حاضر کپسول گاز کولر R22 و کپسول گاز کولر R134 توسط خودروسازان در ماشین ها استفاده می گردد.با مطاله مقاله گازهای یخچالی و کولر را بهتر بشناسید  می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

در کپسول گاز کولر ماشین از فریون یا همان کلرو فلوئور کربن استفاده می‌کردند. که بر اساس تحقیق دانشمندان این نوع از روی محیط زیست به ویژه لایه اوزون تاثیرات بسیار مخربی داشت. تخلیه نشدن این گاز به داخل محیط که ناشی از استفاده از کولر می باشد می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به لایه اوزون و محیط زیست وارد کند، همین موضوع سبب شد تا در سال ۱۹۹۰ سازمان ملل متحد در این خصوص قانون تصویب کند. استفاده از گاز فریون را در کپسول گاز کولر ماشین ممنوع نماید.

 

 کپسول-گاز-کولر-ماشین

شارژ کپسول گاز کولر ماشین چگونه است؟

شارژ کپسول گاز کولر ماشین به این صورت است که کپسول گاز قدیمی که به خاطر استفاده مداوم عملکرد و اثرات اولیه خود را از دست داده است. با خرید کپسول گاز کولر ماشین جدید تعویض می کنند. این امر باعث شده تا خنک سازی و سیستم تهویه کولر به روز رسانی می گردد و عملکرد آن همانند روز اولش باشد.

کولر گاز چه زمانی به شارژ نیاز دارد؟

از جمله نشانه هایی که مشخص می کند کولر به شارژ گاز نیاز دارد، این است که هوای که بیرون دمیده میشود. و قدر کافی خنک و سرد نیست. و یا زمانی که کولر را خاموش شود، حس نخواهید کرد که تغییری در دمای هوای داخل ماشین ایجاد شده است. در این صورت لازم است که برای تعویض کپسول گاز کولر اقدام کنید. شرکت تهران فریون ارائه دهنده بهترین کپسول های گاز کولر ماشین میباشد که شما میتوانید با اطمینان کامل به منظور خرید کپسول گاز کولر به این شرکت مراجعه نمایید.

خرید کپسول گاز کولر ماشین در تهران فریون امکان پذیر است.  همانطور که  می دانید، تمامی خودروها بایستی حتماً دارای یک تهویه مناسب بوده تا در روزهای گرم بتوان به وسیله این تهویه ها فضای داخل ماشین را خنک و تازه کرد. تهویه هوا و همچنین خنک کردن هوای ماشین در واقع به عهده کولر ماشین می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *