کپسول گاز r22 ایکسون

کپسول گاز r22 ایسکون

ما در این بخش قصد داریم توضیحاتی را در مورد کپسول گاز r22 ایسکون برای شما عزیزان شرح دهیم، همان طور که می دانید تمامی سیستم های برودتی اعم از یخچال، کولرگازی، تهویه مطبوع و…. برای خنک کردن فضا باید از گاز مخصوصی استفاده کنند که به آن مبرد گفته می شود.

نام تجاری این گاز فریون بوده و سالیان زیادیست که در ساخت های دستگاه های تبرید مورد استفاده قرار می گیرد. این گازها در چندین نسل تولید شده اند که هر چه رو به جلو می رویم متوجه خواهیم شد که آسیب آن ها کم و قابلیت های آن بیشتر است. مبردها‌ در انواع مختلفی عرضه می شوند. لازم است بدانید ‌که این گازها در حال حاضر توسط برندهای مختلفی در جهان تولید شده که از جمله بهترین آن ها می توان به برند ایسکون اشاره کرد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در مورد کپسول گاز r22 ایکسون توضیخاتی را بیان کرده و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

ایسکون یکی از تولیدکنندگان برتر کپسول گاز کولر و یخچال در دنیا است که انواع گاز مبرد را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند. گاز R22 نیز یکی مبردهای پرکاربرد است که می توان در مورد مختلفی از جهت خنک سازی دستگاه و محیط استفاده نمود. این گاز کاملا بی رنگ و بی بو بوده و نقطه جوش بالای آن سبب شده تا به یکی گازهای پرطرفدار در صنایع خودروسازی و پتروشیمی تبدیل شود. لازم است بدانید که در دستگاه های رطوبت گیر نیز از این مبرد استفاده می شود که تا به امروز بازدهی خوبی داشته است.

ویژگی های کپسول گاز r22 ایسکون

کپسول گاز r22 ایسکون یکی از محصولات بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد. این مبرد غیر قابل اشتعال است و می تواند به خوبی گرمای محیط را جذب کرده و سبب خنک شدن فضا شود.
در حقیقت این گاز جایگزین کپسول گاز R12 است که نسبت به آن ضرر کم تری داشته و می تواند در سیستم های برودتی عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهد.

این گاز در واقع یکی از گازهای گلخانه ای که سالیان زیادیست در سیستم های برودتی مورد استفاده قرار می گیرد. البته لازم است بدانید که برخی از کشورها استفاده از این مبرد را ممنوع کرده اند؛ چرا که سبب تخریب لایه اوزون شده و آسیب های زیادی به محیط زیست می‌ رساند. با این وجود نیز کپسول گاز R22 ایکسون همواره جزو پروفروش ترین محصولات کمپانی ایسکون می باشد.

کاربردهای گاز r22 ایسکون

کپسول گاز r22 با انواع دستگاه های برودتی و کمپرسورهای آن ها سازگاری داشته و عملکرد مناسبی دارد. همین موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان دستگاه های برودتی و خودروسازان برای ساخت محصولات خود این گاز را مورد انتخاب قرار بدهند. همچنین این گاز با انواع روغن ها سازگاری دارد و می تواند به خوبی فرایند خنک سازی را به وسیله کمپرسور انجام بدهد.

بیشتر بدانید: خرید گاز فریون R22

از جمله کاربردهای گاز ۲۲ ایسکون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کولر خودرو
کولرگازی و اسپیلت
یخچال های خانگی
یخچال فروشگاه
سیستم های تهویه مطبوع

کپسول گاز 22 ایسکون با چه روغن هایی سازگار است؟

همان طور که بهتر می دانید در تمام سیستم های برودتی روغنی وجود دارند که در نحوه عملکرد دستگاه و همچنین گاز مبرد تاثیر بسزایی خواهند داشت. در واقع در هریک از دستگاه برودتی همانند کولرگازی، یخچال فریزر و… از روغن های مختلفی استفاده می شود که ممکن است گازهای مبرد با آن ها سازگاری نداشته باشند.
حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کپسول گاز کولر r22 ایسکون با چه روغن هایی سازگار است؟ از جمله روغن هایی سازگار با این مبرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روغن های معدنی
روغن های سفید
پلی ال استر
آلکیل بنزن

گاز ایسکون r22

جمع بندی

استفاده از گازهای مبرد سالیان زیادی که در ساخت دستگاه سرمایشی و تهویه مطبوع رایج است. این گازهای روز به روز پیشرفته تر شده و آسیب آن ها برای محیط زیست کاهش پیدا می کند. با افزایش تقاضا برای خرید کپسول گاز کولر، برندهای مختلفی در سراسر دنیا به تولید گازهای مبرد پرداختند که از جمله بهترین آن ها می توان به ایسکون اشاره کرد. یکی از پروفروش ترین محصولات این کمپانی کپسول گاز R22 است که به دلیل عملکرد مناسب و کیفیت بالا مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان قرار گرفته است. شما می توانید جهت خرید انواع گاز فریون به سایت معتبر تهران فریون مراجعه کنید.

شما عزیزان برای خرید کپسول گاز r22 ایسکون یا گازهای فریون r22 و  گاز r134a می توانید با کارشناسان شرکت تهران فریون در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط :

قیمت و خرید گاز فریون r134     |     گاز مبرد r134 رفریجرانت

 گاز های فریون فروژن انگلیس    |     کپسول گاز r22

گاز کولیب (COOLIB)            |   مرکز فروش گاز کولر خودرو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *