گاز مبرد کولیب (Coolib)

گاز مبرد r134 کولیب (Coolib)

در حال‌ حاضر در جهان برندهای بسیار زیادی به تولید انواع گاز مبرد می‌پردازند، اما هیچ ‌یک نمی‌توانند با برند کولیب رقابت کند. چرا که این برند سالیان زیادی است در زمینه تولید گاز مربوط به فعالیت پرداخته و معروفیت زیادی دارد. از جمله محصولات گاز مبرد کولیب (Coolib) می‌توان به گاز r22 ، کپسول گاز r134،  کپسول گاز مبرد r404  و غیره اشاره کرد. از میان تمامی گازهای نامبرده شده گاز آر 134 دارای کاربرد بیشتری است و از طرف دیگر آسیب زیادی به محیط‌ زیست نمی‌رساند.  به‌همین خاطر اکثر کسانی که در صنایع مختلف فعالیت دارند و یا به‌دنبال یک گاز خنک‌کننده مناسب برای سیستم‌های برودتی هستند، ترجیح می‌دهند که مبرد r134 را انتخاب کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص گاز مبرد کولیب r134 اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

خرید گاز مبرد کولیب r134

وجود گاز های خنک ‌کننده در هر یک از سیستم‌های برودتی جزو موارد ضروری است. به ‌طور مثال در یخچال و یا در کولر گازی‌ ها اگر این گاز وجود نداشته باشد و یا نمونه بی‌کیفیتی در آن استفاده شود، نه‌ تنها نمی‌تواند محیط را به‌خوبی خنک کند، بلکه ممکن است به دستگاه آسیب جدی را وارد نماید. لازم است بدانید که علاوه‌بر استفاده از گازهای فریون در سیستم‌های برودتی این گاز در صنایع مختلفی همانند پتروشیمی نیز کاربرد ویژه‌ای دارد، که اکثر فعالان در این حوزه ترجیح می‌دهند که گاز r134 را از برند کولیپ خریداری کنند.

 

اهمیت خرید و قیمت گاز کولیب r134

امروزه خرید و فروش گاز فریون  به‌ صورت گسترده‌ای در سراسر کشور صورت می‌گیرد. در حال‌ حاضر مراکز متعددی در تمامی نقاط کشور وجود دارند که شما می‌توانید جهت خرید گاز آر134 کولیب به آن‌ها مراجعه کنید. مجموعه تهران فریون این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید انواع گازهای فریون را در هر نوعی از هر برندی به‌صورت آنلاین و غیرحضوری خریداری کنید.

شما می ‌توانید با چنین اقدامی تا حد بسیار زیادی در هزینه ‌ها و همچنین وقت خود صرفه‌جویی کنید. گاز فریون کولیب در میان صنعتگران دارای طرف ‌داران زیادی است. چرا که غلظت این گاز بسیار بالاست و نیازی به شارژ مجدد زود به زود ندارد. طبیعتاً این ‌موضوع باعث شده تا در هزینه‌ها بسیار صرفه‌ جویی شود.

به دلیل کیفیت بسیار بالای این گاز مبرد، قیمت آن نسبت ‌به سایر مبردها از برندهای دیگر بیشتر است. اما شما با تهیه این نوع گاز مواد از کیفیت بسیار بالای آن بهره‌مند خواهید شد. لازم است بدانید که خرید گازهای فریون بی ‌کیفیت و نامعتبر می ‌تواند خسارت‌های زیادی را به شما وارد کرده و حتی جان افراد را به خطر بیندازد. بنابراین نسبت ‌به این قضیه حتما حساسیت زیادی نشان دهید و پیش‌از خرید گاز آر 134 حتما در مورد برند سازنده آن تحقیق کنید.

 

 خرید و قیمت گاز کولیب R134a

قیمت گاز مبرد کولیب (Coolib) R134a

در واقع  نمی‌توان در خصوص خرید و قیمت گاز کولیب R134 به‌ صورت دقیق مبلغی را بیان کرد. لازم است بدانید که این گاز در ظرفیت و وزن‌ های متفاوتی به بازار ارائه می‌شود، که شما می ‌توانید براساس نیاز خود و کاربردی که مدنظر دارید، هر یک از آن‌ها را خریداری کنید.

برند کولیب یک برند چینی است که سالیان زیادی در حوزه تولید گاز فریون فعالیت دارد. اکثر کپسول ‌های ارائه ‌شده r134 از برند کولیب حدود 14 کیلوگرم وزن دارند و رنگ آن‌ها نیز آبی می‌باشد.  به‌ جرات می ‌توان گفت که شما با خرید گاز r134 از برند کولیب می‌توانید مدت‌زمان زیادی را بدون این‌که نیاز به شارژ مجدد داشته باشید، از گاز استفاده کنید.

شما می ‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت گاز آر 134 و همچنین دیگر گازهای فریون از برندهای دیگر با سایت تهران فریون مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

کاربرد گاز کولیب R134

اگر با کاربرد گاز R134 COLIB آشنایی ندارید، لازم است بگوییم که این مبرد بیشتر در سیستم‌های تهویه خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. درواقع این محصول تا به امروز توانسته در کولر خودروها و همچنین سیستم‌های تهویه هوا عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. به ‌همین خاطر اکثر خودروسازان ترجیح می ‌دهند که برای سیستم ‌های تهویه انواع اتومبیل‌ها از این گاز مبرد که تولید شده برند کولیب، استفاده کنند.

 

کلام پایانی:

ما دراین بخش برای شما عزیزان در مورد خرید و قیمت گاز مبرد کولیب (Coolib) مطالبی را ارائه نمودیم برای اطلاع بیشتر در این باره می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

مطالب مرتبط :

قیمت و خرید گاز فریون r134     |     گاز مبرد r134 رفریجرانت

 

 گاز های فریون فروژن انگلیس    |     کپسول گاز r22

 

گاز کولیب (COOLIB)            |   مرکز فروش گاز کولر خودرو

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *