خرید اینترنتی گاز 404

خرید اینترنتی گاز R404a یک کیلویی | صفر تا صد

برای خرید اینترنتی گاز R404a ابتدا قیمت و شرایط خرید فروشگاه اینترنتی را چک کنید. لذا قبل از خرید، قیمت‌ها و شرایط فروش را در چندین منبع مقایسه کنید و از پشتیبانی سایت مشاوره بگیرید تا بهترین تجربه را داشته باشید. در ادامه به جزئیات بیشتری می پردازیم.

کاربرد گاز 404

گاز 404 یکی از گازهای بسیار پرکاربرد در تأسیسات تهویه مطبوع بوده که مسئولیت دارد گرمای هوای عبوری را به خود جذب نموده و منجر به خنک شدن آن شود! این گاز دارای نقطه جوش بسیار پایینی بوده و به هنگام افزایش دما به سرعت تبخیر خواهد شد.

از سویی دیگر کمپرسور جهت فشرده سازی و افزایش دمای آن انرژی بسیاری را صرف نمی کند. بدین ترتیب می توانیم بگوییم که بهره گیری از گاز R404a منجر می‌ شود تا به گونه ای قابل توجه بازدهی سیستم بالا رود. اما خرید اینترنتی گاز R404a چگونه امکان پذیر است؟ نکات خرید گاز مبرد R404a چیست؟

خرید اینترنتی گاز R404a

شرایط خرید اینترنتی گاز فریون R404a چیست؟

گاز فریون 404 یکی از مبردهای گازی شکل غیر رسمی و البته غیر قابل اشتعال می باشد.  این قبیل از مبردها از نقطه جوش پایینی برخوردار هستند. به همین خاطر بهره گیری از آن ها منجر خواهد شد تا به طور قابل توجهی عمل انتقال حرارت از هوای موجود در فضا به شیوه ی مطلوبی انجام شود.
به هنگام خرید اینترنتی گاز R404a این موضوع بسیار مهم را در نظر داشته باشید که درون سیستم تهویه مطبوع خانگی چون اسپلیت و چیلر صنعتی و بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع اعم از کوچک و بزرگ کاربرد دارد.‌ عمدتا این قبیل از گازها به دلیل رعایت نمودن نکات بهداشتی در کپسول هایی مشخص نگهداری خواهد شد. وزن کپسول گاز 404 معمولاً 11.3 کیلوگرم می باشد.

هنگام خرید و فروش کپسول گاز 404 به برند تولید کننده دقت کنید!

به طور کلی خصوصیات گاز مبرد 404 متنوع این مبرد چون ویژگی های زیست محیطی و همچنین خصوصیات زیست ساختاری منجر می شود تا این گازها طرفداران به سزایی پیدا کنند. به همین خاطر  شرکت های بسیاری در حیطه تولید این ماده معدنی گام گذارده که از جمله معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کننده مبرد گازی به حالت زیر است!

  • خرید و فروش کپسول گاز 404 کولیب

برند کولیب حاوی بیشتر از سی سال پیشینه است و جزئی از برندهای شناخته شده جهانی می باشد و شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با تهران فریون بگیرید.

  • خرید اینترنتی گاز R404a ایسکون

برند ایسکون نیز یکی دیگر از برندهای مطرح و مشهور جهانی می باشد که در حیطه تولید کپسول گاز 404 گام هایی بزرگ برداشته است. مکان استقرار این شرکت در شهر شانگهای چین می باشد. به گونه ای کلی برند ایسکون به دارا بودن تجهیزات و امکانات به روز و مدرن و کیفیت محصولات خود آوازه دارد.
مبرد گازی شکل تولید گردیده به واسطه ی برند ایسکون عمدتا کلیه ی استانداردهای اروپایی را رعایت می نماید. به همین خاطر محصولات این کمپانی در بین کشورهای اروپایی طرفداران بسیاری به خود دیده است.

از سایر برندهای تولید کننده گاز مبرد 404 برند هارپ می باشد. به طور کلی این برند یک برند مشهور انگلیسی بوده و به همین خاطر در بینابین کشورهای اروپایی طرفداران بسیاری به خود دیده است. بنابراین خرید اینترنتی گاز R404a هارپ نیز علاقه مندان بسیاری دارد.

خرید اینترنتی گاز مبرد R404a

قیمت کپسول گاز 404 چگونه است!

به گونه ای کلی در تعیین قیمت گاز 404 عوامل گوناگونی دخیل خواهند بود. ما دو عامل را برای شما تشریح خواهیم کرد.

  • مقدار ظرفیت کپسول گاز 404

یکی از مهم ترین عواملی که بایستی به منظور خرید اینترنتی گاز R404a مورد توجه قرار دهید، ظرفیت کپسول می باشد. پس می توانیم بگوییم که ظرفیت کپسول گاز ارتباطی مستقیم با قیمت دستگاه خواهد داشت.

  • برند تولید کننده کپسول گاز 404

از دیگر عوامل بسیار مهمی که در تعیین قیمت R404 تأثیرگذار است، می توانیم به برند تولید کننده اشاره نماییم. به عبارتی می توانیم بگوییم که قیمت دستگاه با توجه به کیفیت قطعات مورد استفاده در ساخت و شارز 404، تعیین خواهد شد. در بین همه برندهای تولید کننده مبرد گازی 404 فریون یکی از بهترین برندهایی است که محصولات خود را به قیمت مناسب روانه بازار می کند.
ما امیدواریم که توانسته باشیم به خوبی شما را با نکات مهم به هنگام خرید اینترنتی گاز R404a آشنا نماییم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *