گاز مبرد r134 هانیول

خرید و قیمت گاز مبرد r134 هانیول

گازهای مبرد سالیان زیادی است که در سیستم‌های برودتی مورد استفاده قرار گرفته و در صنایع مختلف جایگاه ویژه‌ای دارند.  افزایش تقاضا برای خرید گاز مبرد یا همان فریون باعث شده تا برندهای متعددی وارد این حوزه شوند و به تولید این گاز بپردازند. یکی از بهترین برندهای گاز مبرد هانیول است که محصولات باکیفیتی را تولید کرده که میزان خالصی آن‌ها نیز فوق‌العاده بالا و عالی می‌باشد. درواقع این نوع گاز مبرد بیشتر در صنایع صنعتی و در دستگاه‌های صنعتی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در مناطق بسیار گرم که از سیستم‌های خنک‌کننده بسیار قدرتمند استفاده می‌شود، این گاز کاربرد داشته و می‌تواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.لازم است بدانید گاز مبرد r134 هانیول نسبت‌ به گازهای موارد دیگر بسیار بالاتر است. به‌ همین خاطر قیمت آن نیز بیشتر می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد خرید و قیمت گاز مبرد r134 هانیول توضیحاتی را بیان کنیم.

استفاده از گاز آر134 از برند هانیول برای کولر گازی‌های معمولی خیلی به ‌صرفه نیست. چرا که باید خیلی زود به زود جهت شارژ آن اقدام کنید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص این گاز مبرد اطلاعات بیشتری را به شما ارائه دهیم.

 

در مورد گاز مبرد r134 هانیول

کمپانی هانیول درواقع یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های صنعتی بوده که در ایالات متحد تاسیس شده‌است. این کمپانی توسط شخصی بنام مارک هانیول در سال 1906 میلادی در ایالت ایندیا به تاسیس رسید. کیفیت به گازهای مبرد تولیدی این کمپانی تا به‌ حدی بالاست، که همه افراد پس‌از شنیدن کلمه هانیون به یاد گازهای خنک‌ کننده و برودتی با می‌افتند.

به‌ جرات می ‌توان گفت که اگر برای صنایع مختلف همانند صنایع پتروشیمی، خودروسازی و تولید دستگاه‌های برودتی و به ‌دنبال گاز فریون باکیفیتی هستید، بهتر است که به برند  هانیول را اولویت خود قرار بدهید. علاوه ‌بر این‌ها یکی از هدف‌های مهم شرکت هانیول این است که  مبردهای نسل چهارم را به بازار ارائه کند، که هم کیفیت بالایی دارند و هم کم آسیب بسیار کمی را برای زمین خواهند داشت. این شرکت درصدد این است که مبرد هایی را تولید کند که در آن هیچ ترکیبی از مبردهای نسل قدیمی وجود نداشته باشد و به‌ عبارتی آسیبی به محیط‌زیست وارد نشود.

 

در مورد گاز مبرد r134 هانیول

خرید گاز مبرد r134 هانیول

همان ‌طور که گفته شد، هانیول معروف به تولید گازهای مبرد بسیار باکیفیت با آسیب کم برای محیط ‌زیست است. به‌ همین خاطر اکثر خودروسازان و کسانی که در صنایع مختلف مشغول هستند، ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه بالاتر جهت خرید و قیمت گاز مبرد ار134 هانیول اقدام کنند.چرا که خرید این گاز مزایای زیادی را به‌ همراه دارد.

اول این ‌که به اکثر محصولات برنده هانیول دارای کمترین آسیب به محیط ‌زیست است و باعث تخریب لایه اوزون نمی ‌شود. از طرفی غلظت و خالصی گازهای این کمپانی تا حدی بالاست که شما نیازی به شارژ مجدد آن به ‌صورت زود به زود ندارید. البته این ‌مورد تنها در مواردی پا بر جاست که شما بخواهید در صنایع پزشکی و یا پتروشیمی از این گاز استفاده کنید. چرا که این گاز برای مصارف خانگی چندان گزینه مناسبی نمی ‌باشد.  دمای جوش این گاز بسیار پایین است و همچنین به جرم مولکولی آن نیز مناسب می ‌باشد.

 

در مورد خرید و قیمت گاز مبرد r134 هانیول

موردی که معمولاً در خرید و قیمت گاز مبرد ار134 هانیول بسیار حائز اهمیت است، قیمت این محصول می‌باشد. همان ‌طور که در ابتدای مطلب نیز به این ‌موضوع اشاره کردیم، به دلیل این ‌که تمامی محصولات کمپانی هانیول به ‌ویژه گاز آر 134  دارای کیفیت و غلظت بالایی است، تا حدودی قیمت بیشتری نسبت ‌به مبردهای دیگر از سایر برندها می‌باشد.

اما شما با خرید این گاز می‌توانید تا حد بسیار زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. چراکه نیاز به شارژ مجدد آن به ‌صورت هر چند وقت یک‌بار ندارید. از طرف دیگر کیفیت این معمار بسیار بالاست و هیچ آسیبی به دستگاه‌های برودتی وارد نمی‌کند. این در حالی است که اگر از گازهای مبرد و بی‌کیفیت و نامرغوب استفاده کنید، علاوه‌بر این‌ که باید هزینه زیادی را بابت شارژ زود به زود آن بپردازید، به دستگاه نیز آسیب بسیار زیادی را وارد خواهید کرد. همچنین استفاده از گازهای بی ‌کیفیت آسیب زیادی را به محیط ‌زیست رسانده و باعث تخریب لایه ازن می‌شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت گاز r134 هانیول به سایت تهران فریون مراجعه کنید.

 

مطالب مرتبط :

قیمت و خرید گاز فریون r134     |     گاز مبرد r134 رفریجرانت

 

 گاز های فریون فروژن انگلیس    |     کپسول گاز r22

 

گاز کولیب (COOLIB)            |   مرکز فروش گاز کولر خودرو

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *