قیمت و خرید گاز مبرد R22 هانیول

قیمت و خرید گاز مبرد R22 هانیول

گاز مبرد R22 هانیول چیست ؟ قیمت کپسول گاز R22 چقدر می باشد ؟

هانیول یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده گاز خنک‌ کننده است که سالیان زیادی است در این حوزه فعالیت دارد. اکثر کسانی که قصد خرید گاز فریون را دارند، ترجیح می‌دهند که به سراغ برنده هانیول بروند. ازجمله رایج‌ترین گازهای مبرد می‌توان به گاز r22 اشاره کرد که استفاده گسترده‌ای در سیستم‌های برودتی دارد. این مبرد تا امروز توانسته عملکرد بسیار عالی را از خود نشان بدهد. چنانچه به ‌دنبال خرید کپسول گاز کولر R22 هستید، پیشنهاد می‌شود که حتما به سراغ برندهای معروف و نامدار بروید؛ چرا که این برندها محصولات باکیفیتی را به شما ارائه خواهند داد و شما می‌توانید تا حد بسیار زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. زیرا با خرید گاز مبرد از برند معروف دیگر نیاز به شارژ مجدد آن به‌ صورت هر چند وقت یک‌بار نخواهید داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد خرید و قیمت گاز مبرد ار22 هانیول اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

 

گاز مبرد R22 هانیول

گازهای مبار سالیان زیادی است که در زندگی انسان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر چه نسل آن‌ ها جلوتر می ‌رود، آسیب کمتری داشته و برای لایه اوزون مخرب نیستند.در میان انواع گاز فریون کپسول گاز 22 دارای محبوبیت بالایی است. چرا که نقطه جوش این گاز بسیار پایین بوده و کاملاً غیر قابل‌اشتعال است.
همچنین بر اساس تجربه و دیگر افراد این گاز می‌تواند به‌عنوان بهترین گاز خنک ‌کننده که در دستگاه‌ه ای برودتی استفاده شود. با وجود این ‌که در حال ‌حاضر جایگزین‌های زیادی R22 آمده اما همچنان این محصول نیز استفاده از این محصول نیز در سیستم‌های سرمایشی رایج است. شما می‌توانید برای خرید بهترین گاز آر 22 با کمترین میزان آسیب برند هانیول را انتخاب کنید. به‌ طور کلی گازهای تولیدی این برند سطح ایمنی بالایی داشته و گرمای کمتری را برای زمین ایجاد خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد خرید و قیمت گاز مبرد ار22 هانیول می تووانید با کارشناسان تهران فریون در تماس باشید.

 

گاز مبرد R22 هانیول

 

خرید گاز مبرد R22 هانیول

همان ‌طور که گفته شد، در میان برندهای متعددی که به تولید کپسول گاز می ‌پردازند، هانیول بسیار برجسته بوده و اکثر کسانی که در صنعت خودروسازی و یا صنایع پتروشیمی فعال هستند، این برند را انتخاب می ‌کنند. محصولاتی که توسط این برند به تولید می ‌رسد، به ‌صورت وسیعی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین اکثر گازهای تولیدی هانیول دارای غلظت بالایی هستند و می‌توانند عملکرد مناسبی را در سیستم‌های برودتی همانند کولر گازی، یخچال و غیره داشته باشند. به همین خاطر در خرید و قیمت گاز مبرد r22 متوجه خواهید شد که هزینه خرید آن تا حدودی بالاست.

 

در مورد گاز کپسول گاز R22

در میان تمام گازهای مبردی که میان آمده‌اند، گاز کپسول گاز کولر R22 دارای محبوبیت بالایی است و تقاضا برای خرید آن همچنان پابرجاست. حدود 12 سال پیش محققان دریافتند که استفاده از این گاز ممکن است به لایه ازن آسیب جدی وارد کرده و از طرفی برای محیط ‌زیست نیز مضر باشد. در حال‌ حاضر در برخی از کشورهای توسعه ‌یافته جهان استفاده از گاز 22 در سیستم‌های برودتی ممنوع است.

اما به دلیل تقاضای بسیار زیاد برای خرید این مبرد، همچنان در بسیاری از کشورها عرضه می‌شود. این گاز کاملاً بی رنگ و غیر قابل ‌اشتعال بوده و جزو گازهای گلخانه‌ای می‌باشد. برند هانیول نیز همچنان به تولید گاز R22 می‌پردازد. شما می‌توانید جهت خرید و قیمت گاز  r22 به سایت ما مراجعه کرده و پیش ‌از تصمیم‌گیری برای خرید گاز خنک ‌کننده مورد نظر خود، با کارشناسان ما مشورت کنید؛ تا آن‌ها بتوانند بهترین راهنمایی را در این حوزه به شما ارائه دهند.
چنانچه به‌دنبال جایگزین مناسبی برای کپسول گاز R22 هستید، می‌توانید از برند هانیول گازهای r410 گاز فریون r134، R404 و… را خریداری کنید این موارد نیز می‌توانند دقیقاً عملکرد گاز R22 را در سیستم‌های برودتی داشته باشند.

جمع‌بندی :
زمانی‌که برای خرید گاز خنک ‌کننده جهت استفاده در سیستم‌های برودتی اقدام می‌کنید، با مدل‌ها و برندهای متعددی روبه‌رو خواهید شد. ما به شما برند هانیول را به‌عنوان یکی از برترین برندهای تولید کننده گاز می‌برد معرفی می‌کنیم که می‌توانید با خیال راحت جهت خرید آن را مورد انتخاب قرار دارید. البته که برندهای دیگری نیز برای خرید گاز می‌برد وجود دارد. اما پیشنهاد ما به شما این است که حتما در این خصوص تحقیق کنه و با کارشناسان متخصص در این حوزه مشورت نمایید.

 

مطالب مرتبط :

قیمت و خرید گاز فریون r134     |     گاز مبرد r134 رفریجرانت

 

 گاز های فریون فروژن انگلیس    |     کپسول گاز r22

 

گاز کولیب (COOLIB)            |   مرکز فروش گاز کولر خودرو

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *