گالکو بلژیک r22 خرید و قیمت گاز مبرد

خرید و قیمت گاز مبرد R22 گالکو

به  دلیل استفاده گسترده از گاز فریون در صنایع مختلف این روزها تولیدکنندگان زیادی انواع گاز مبرد را تولید کرده و برای دستگاه‌های خنک‌ کننده به سراسر دنیا عرضه می‌کنند. شما زمانی ‌که برای خرید کپسول گاز کولر اقدام می‌کنید، با برندهای متعددی مواجه خواهید شد هر یک از این برندها دارای ویژگی‌ها و میزان سطح کیفی متفاوتی  بوده و شما باید بر اساس نیاز خود جهت خرید گاز مبرد از این برندها اقدام کنید. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد  گالکو بلژیک r22 خرید و قیمت گاز مبرد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

همانطور که در مطالب قبل گفته شد، گاز R22 جزو پرکاربردترین گازهای فریون  بوده که دارای ترکیبات هیدروکلرو فلورو کربن می‌باشد. این گاز پس ‌از ممنوعیت در برای استفاده در سیستم‌های تهویه مطبوع و کاربرد زیادی دارد. از طرف دیگر نیز یکی از بهترین برندهای تولید کننده گاز مبرد گالکو بلژیک است.

 

گاز مبرد R22 کلیما لایف -گالکو

پیش ‌از این ‌که در مورد خرید و قیمت گاز مبرد R22 گالکو بلژیک صحبت کنیم، بهتر است که تا حدودی شما را با گاز فریون و اهمیت استفاده آن در سیستم‌های تبرید مختلف بیان کنیم.. گاز مبرد فریون r22 یک گاز بدون رنگ و غیرقابل اشتعال بوده و هیچ ‌گونه بویی ندارد.  می‌توان گفت که این گاز جزو دسته ‌بندی گازهای گلخانه‌ای به حساب می‌آید.

معمولاً این کپسول‌ ها در وزن سیزده کیلوگرم بوده و رنگ بدنه سبز است. لازم است فریون R22 دارای  کیفیت عملکرد بالایی بوده و همچنین با تمامی روغن‌های پلی استر و آلکیل سازگاری بالایی دارد. گاز R22 گالکو بلژیک به دلیل این‌ که با انواع کمپرسور سیستم ‌های تبرید سازگاری دارد، به شکل گسترده‌ای در صنایع و همچنین موارد مسکونی و تجاری بکار می‌رود.

از جمله کاربردهای اصلی این گاز موارد بسیار باکیفیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع کولر گازی‌های خانگی و یا خودرو
  • اسپلیت های ایستاده
  • چیلرهای تراکمی
  • مینی چیلر
  • داکت اسپلیت
  • انواع یخچال ‌فریزر خانگی و فروشگاهی
  • یونیت‌های سردخانه
  • و غیره

بنابراین می‌توان گفت که اهمیت خرید گاز عالی R22  معتبر بسیار بالاست. درصورتی‌ که شما برای خرید انواع گاز مبرد یک برند نامعتبر را انتخاب کنید، نیز ممکن است علاوه‌بر عدم عملکرد درست آن به دستگاه تبرید نیز آسیب جدی وارد نمایید. بنابراین به این‌ مورد حتما توجه کنید.در ادامه در خصوص خرید و قیمت گاز r22   گالکو بلژیک توضیحات بیشتری را بیان خواهیم کرد.

 

گالکو بلژیک r22 خرید و گاز مبرد

 

خرید گاز مبرد R22 گالکو

در حال‌ حاضر به دلیل این ‌که سیستم‌های برودتی نیاز شدیدی به گازهای فریون دارند، در سراسر کشور فروشگاه‌های متعددی تأسیس ‌شده که به فروش انواع گاز م‌برد برای کولر گازی سیستم‌های تهویه مطبوع و غیر می‌پردازند. شما باید پیش ‌از خرید این محصولات نسبت‌به اعتبار فروشگاه موردنظر خود مطمئن شده و سپس گاز مبرد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مجموعه تهران فریون که دارای سالیان زیادی سابقه در زمینه خرید و فروش گازهای صنعتی است، می‌تواند در این‌ مورد به شما کمک کند.  شما می ‌توانید به‌صورت حضوری و غیرحضوری جهت خرید گاز r22  گالکو بلژیک اقدامکنید واین محصول را با مناسب ‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید .در صورتی ‌که در مورد عملکرد گازهای فریون و همچنین کاربرد و ویژگی‌های آن‌ها اطلاعاتی ندارید، کارشناسان مجموعه تهران فریون می‌توانند در این حوزه به شما کمک کنند. بنابراین برای خرید این محصول بهتر است که هرچه سریع ‌تر به سایت ما مراجعه کنید.

 

قیمت گاز مبرد R22 گالکو بلژیک

در مورد خرید و قیمت گاز r22گالکو بلژیک  بایستی بگوییم که این محصول به دلیل کیفیت و غلظت بالایی که دارد، دارای قیمت نسبتاً بالاتری نسبت‌به سایر گازهای فریون می‌باشد. همچنین وزن خالص به این گزینه برد 13.6 است و شما پس‌از استفاده آن در سیستم‌های برودتی می‌توانید بدون نیاز به شارژ مدت ‌زمان زیادی از آن استفاده کنید.

چنانچه به‌دنبال خرید گاز R22 شد  با قیمت ارزان هستید می‌توانید این محصول را از برند گالکو بلژیک و یا هر برند دیگر از مجموعه تهران فریون خریداری کنید. مجموعه ما این امکان این اطمینان را به شما می‌دهد که تمامی گازهای مبرد در سیستم‌های برودتی موردنظر شما بهترین عملکرد را داشته و هیچ‌گونه آسیبی به آن‌ها نمی‌رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت گاز گالکو بلژیک می‌توانید با کارشناسان مجموعه تهران فریون ارتباط برقرار کنید.

 

 

مطالب مرتبط :

قیمت و خرید گاز فریون r134     |     گاز مبرد r134 رفریجرانت

 

 گاز های فریون فروژن انگلیس    |     کپسول گاز r22

 

گاز کولیب (COOLIB)            |   مرکز فروش گاز کولر خودرو

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *