خرید و قیمت گاز مبرد هارپ انگلیس

خرید و قیمت گاز مبرد هارپ انگلیس

 

این روزها استفاده از گازهای مبرد از هر زمانی بیشتر شده است. همین موضوع سبب شده تا برندهای مختلفی به میان بیایند و به تولید انواع گاز مبرد بپردازند. گاز مبرد یکی پرکاربردترین محصولات صنعتی است که در زمینه های مختلفی اعم از ساخت کولر گازی، ساخت کولر خودرو، یخچال فریزر، تهویه مطبوع و…. مورد استفاده قرار می گیرند. این گازها در چندین نسل تولید شده اند که اولین نسل آن ها R12 بوده و در حال حاضر جدیدترین آن ها مبرد R134 است. از برجسته ترین تولید کنندگان گازهای فریون می توان به هارپ اشاره کرد. ما در این مقاله از سایت تهران فریون قصد داریم در مورد خرید و قیمت گاز مبرد هارپ انگلیس صحبت کنیم. بنابراین پیشنهاد می شود که حتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در واقع باید بگوییم که گاز مبرد که اغلب مردم آن را با نام تجاری فریون می شناسند، یکی از اجزای اصلی در دستگاه خنک کننده است. به بیان دیگر هیچ سیستم سرمایشی بدون این گاز نمی تواند عملکرد درستی داشته و محیط را خنک کند. این گاز به وسیله کمپرسور موجود در دستگاه ها با فشار زیاد وارد لوله ها شده و گرمای محیط را به خود جذب می کند. این عمل سبب شده تا فضا خنک شود. برند هارپ که مدت زمان کمی است وارد بازار کشور شده با تولید بهترین کپسول های گاز مبرد توانسته توجه خریداران زیادی را به خود جلب کند. در ادامه انواع محصولات تولیدی این برند را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

خرید گاز مبرد هارپ انگلیس

همان طور که گفته شد، برند هارپ یکی از بهترین برندهای تولید کننده گاز مبرد در جهان است که مبرد های مختلفی را با کیفیت بالا به بازار عرضه کرده است. لازم است بدانید که خرید و قیمت گاز مبرد هارپ انگلیس در انواع مختلف آن متفاوت بوده و یکسان نیست. از جمله محصولات این برند انگلیسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کپسول گاز R22 هارپ
کپسول گاز r134
مبرد R407C
گاز R410
گاز فریون R404A هارپ انگلیس
در ادامه در مورد هریک از این محصولات توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم کرد.

 

گاز مبرد R22 هارپ انگلیس

به طور کلی گازهای R22 جزو پرفروش ترین محصولات برند هارپ هستند که به دلیل عملکرد مناسبی که دارند، در بسیاری از سیستم های برودتی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع مبرد کاملا بدون بو و غیر سمی است و می تواند فرایند خنک سازی را به خوبی انجام دهد. خرید و قیمت گاز مبرد هارپ انگلیس R22 نسبت به مبرد های دیگر کم تر است و کیفیت عملکرد آن بسیار بالاست.

 

گاز R134 هارپ انگلیس

می توان گاز مبرد R134 را جایگزین مناسب برای گازهای R22 دانست. به دلیل این که مبرد R22 برای لایه اوزون و محیط زیست تاثیرات مخربی دارد، بسیاری از کشورها استفاده از آن را در سیستم های برودتی ممنوع کرده اند. از جمله مهم ترین مصرف این محصول از برند هارپ می توان به شارژ گاز کولر خودرو اشاره کرد. نحوه شارژ این مبرد نیز به صورت مایع است.

 

گاز R407c هارپ انگلیس

در واقع این مبرد از سه گاز مبرد ترکیب شده و عملکرد آن تا حد بسیاری زیادی به گاز فریون R22 شباهت دارد. این محصول در بیشتر سیستم های تهویه مطبوع و برودتی اعم از مینی چیلر، اسپلیت و… مورد استفاده قرار می‌ گیرد. نحوه شارژ این گاز نیز به شکل مایع می باشد.

 

گاز مبرد هارپ R410

از دیگر محصولات پرفروش کمپانی هارپ انگلیس می توان به گاز مبرد R410a اشاره کرد. این گاز بیشتر در سیستم های تهویه مطبوع و دستگاه های برودتی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول ترکیبی از دو مبرد است که ممکن در هریک مدل های آن درصد خلوص تفاوت داشته باشد. از گاز برای ساخت اسپیلت، مینی چیلر، کولرگازی و… استفاده می شود و شارژ آن نیز به صورت مایع است. خرید و قیمت گاز مبرد هارپ انگلیس r410a نسبت به مدل های دیگری نسبتا بیش تر است.

گاز مبرد هارپ

جمع بندی

در این مقاله از سایت تهران فریون در مورد گاز مبرد هارپ انگلیس صحبت کردیم. این برند چند سالیست که وارد بازار کشور شده و توانسته با عرضه گازهای مبرد باکیفیت، توجه بسیاری از خودروسازان و تولید کنندگان سیستم های برودتی را به خود جلب کند. در ضمن شما دوستان می توانید برای خرید انواع مبردها از برند هارپ انگلیس با سایت معتبر تهران فریون در تماس باشید و آن ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

مطالب مرتبط :

قیمت و خرید گاز فریون r134     |     گاز مبرد r134 رفریجرانت

 

 گاز های فریون فروژن انگلیس    |     کپسول گاز r22

 

گاز کولیب (COOLIB)            |   مرکز فروش گاز کولر خودرو
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *