گاز مبرد r22 و r134 سانیتال

گاز مبرد سانیتال r22 و r134

گاز مبرد r22  و  r134 سانیتال جزو مبردهای بسیار کاربردی و محبوب در میان گازهای فریون دیگر هستند. به دلیل افزایش تقاضا برای خرید این دو نوع مبرد برندهای زیادی به تولید این محصولات می‌پردازند که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به سانیتال اشاره کرد.  شما می ‌توانید جهت خرید کپسول گاز کولر r134  و کپسول گاز r22 و از هر برندی به ‌ویژه برنده سونیتال به مجموعه تهران فریون مراجعه کنید و  این محصول را با مناسب ‌ترین قیمت بازار خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد گاز مبرد r22 , r134 سانیتال توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

خرید گاز مبرد r22 و r134 سانیتال

پیش ‌از این ‌که در مورد گاز مبرد r22 , r134 سانیتال صحبت کنیم، بهتر است که اطلاعات مختصری را در مورد هر یک از آن‌ها و کاربردی که دارند، بیان کنیم.

گاز مبرد r22 سانیتال

ممکن است بدانید که گاز آر 22 جزء محبوب ‌ترین و پر فروش‌ترین مبردهای بازار بوده و در اکثر سیستم‌های برودتی از آن استفاده می‌شود.  با وجود این ‌که در اکثر کشورهای توسعه ‌یافته استفاده از این موارد ممنوع ‌شده اما باز این گاز مواد محبوبیت زیادی دارد و  اکثر تولید کنندگان در محصولات خود از این گاز خنک‌کننده استفاده می‌کنند.

گاز آر22 کاملاً غیر قابل بو و غیر قابل ‌اشتعال است و می‌تواند عملکرد بسیار خوبی در سیستم‌های خنک ‌کننده همانند کولر گازی، یخچال ،تهویه مطبوع و… داشته باشد. از طرفی این گاز به گونه‌ای است که با تمامی کمپرسورهاب موجود سازگاری داشته و با می‌توان در آن از روغن‌های پلی استر نیز استفاده کرد. چنانچه شما به ‌دنبال خرید گاز r22  با کیفیت هستید، بهتر است که برند ساننیتال را انتخاب کنید. سانیتا  سالیان زیادی است که به تولید گازهای صنعتی می‌پردازد و گاز آر 22 سانیتال  نیز یکی از بهترین محصولات این برند  می‌باشد.

گاز مبرد  r134 سانیتال

پس از گاز آر22 جایگزین مناسبی برای آن به بازار آمد که نام آن گاز کپسول گاز r134  است. این گاز تا حد بسیار زیادی از لحاظ خاصیت‌هایی که دارد، به  r22 شبیه  بوده و جزء پرفروش ‌ترین مبردها در بازار می‌باشد.  برخلاف مبرد ار 22  گاز آر 134 هیچ نوع آسیبی به محیط‌ زیست نرسانده و باعث تخریب لایه ازن نمی‌شود. به‌ همین خاطر استفاده آن به ‌صورت گسترده‌ای در جهان صورت می‌گیرد.  برند سانیتال  گاز r134  را  نیز با بهترین کیفیت ممکن تولید می‌کند.شما می‌توانید جهت خرید گاز گاز مبرد r22 , r134 سانیتال به مجموعه ما مراجعه کنید.

خرید گاز مبرد r22 و r134 سانیتال برای کولرهای گازی

استفاده از گاز r22  نسبت به r134 چندان رایج نیست. اما با این‌وجود اکثر افراد ترجیح می‌دهند که از این گاز خنک‌کننده در سیستم‌های برودتی خود استفاده کنند. به‌ جرات می‌توان گفت که آز گاز آر134 و آر22 سانتیال در هر سیستم تبریدی که به کار رود، می‌تواند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و تا مدت ‌زمانی نیاز به شارژ دوباره نداشته باشد.

اکثر کپسول‌های مبرد از برند سانیتال  دارای وزن 13.6 کیلوگرم هستند و شما می‌توانید از آن‌ها در موارد همانند اسپلیت، کولر گازی، یخچال‌های خانگی، یخچال‌های فروشگاهی و سیستم‌های تهویه مطبوع خودروها استفاده کنید. سانیتال جزو برندهای مطرح تولید کننده مبرد بوده و شما بابت خرید محصول از این برند هیچ نوع نگرانی نخواهید داشت.

درصورتی‌که درمورد ویژگی گازهای فریون و همچنین انواع برندهای آن‌ها اطلاعاتی ندارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه تهران فریون تماس داشته و از آن‌ها راهنمایی دریافت کنید.

 

قیمت گاز مبرد r22 و r134 سانیتال

به‌ طور معمول قیمت گاز آر 134  نسبت به گاز آر22 بیشتر است. چرا که این گاز هیچ نوع آسیبی به محیط ‌زیست نرسانده و از طرفی کیفیت عملکرد بیشتری دارد.  به‌ طورکلی برند سانیتال باوجود این که محصولات خود را با قیمت مناسب و مقرون ‌به ‌صرفه به بازار وارد می‌کند. در حال ‌حاضر در سراسر کشور مراکز متعددی به خرید و فروش گازهای فریون می‌پردازد.  شما می‌توانید با کمی تحقیق متوجه شوید که کدام یک از آن‌ها چنین محصولاتی را با قیمت مناسب به خریداران عرضه می‌کنند. جهت خرید گاز مبرد r22 , r134 سانیتال می‌توانید به مجموعه ما مراجعه کنید و این محصول این کپسول گاز کولر را با پایین ‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید. برای تهیه دیگر گازهای فریون نیز جهت استفاده از سیستم‌های تبرید می‌توانید با مجموعه ما در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *