گاز مبرد r134 کلیا ژاپن

گاز مبرد r134 کلیا ژاپن

اگر نگاهی به نسل های اول گاز فریون بیندازید، متوجه خواهید شد که هر چه رو به جلوتر می رویم، کیفیت گازهای مبرد افزایش یافته و از طرفی آسیب آن ها نیز برای محیط زیست کم تر می شوند. در حال حاضر تولید کنندگان زیادی در داخل و خارج کشور وجود دارند که به تولید بهترین گازهای مبرد می پردازند.

برند کلیا از جمله برندهای مطرح در دنیا بوده که بسیاری از خودروسازان و فعالان در تولید سیستم های برودتی، آن را برای خرید گاز مبرد مورد انتخاب قرار می دهند. ما در این مقاله از سایت تهران فریون قصد داریم در مورد گاز مبرد r134 کلیا ژاپن توضیحاتی را بیان کرده و در این خصوص اطلاعات مفیدی را به شما ارائه دهیم. چنانچه در مورد این برند اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید.

بدون شک نسل جدید هر محصولی نصب نسبت به نسخه های قبلی از کیفیت بهتری برخوردار بوده و آسیب کمتری دارد. این موضوع در گازهای فریون نیز وجود دارد. گاز مبرد r۱۳۴a جزو نسل های جدید مبرد است که در مقایسه با مبرد های قدیمی همانند کپسول گاز r22 یا r12 عملکرد بهتری داشته و می‌تواند در خنک کنندگی محیط موثر واقع شود. به همین خاطر است که این محصول تقاضای خرید بالایی دارد و توسط برندهای مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می شود.

بهترین برند گاز مبرد r134

برند کلیا یکی از معتبرترین برند های تولید کننده گازهای مبرد بوده که بیشتر روی و تولید گاز r۱۳۴ تمرکز دارد. بنابراین اگر می خواهید این گاز فریون را از یک برنده معتبر خریداری کنید و از کیفیت بالای آن بهره مند شوید، پیشنهاد می شود که حتماً جهت خرید گاز مبرد r134 کلیا اقدام کنید.

لازم است بدانید که گاز های قدیمی تره مانند r22 یا r12 با وجود این که کاربرد نسبتا خوبی داشته در اکثر سیستم های برودتی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما تاثیرات مخرب را بر روی محیط زیست به جا گذاشته و از طرف دیگر نیز سبب تخریب لایه اوزون می شدند. به همین خاطر بود که محققان به دنبال کشف گاز جایگزینی بودند که فاقد هرگونه آسیب باشد.

امروزه گاز مبرد ۱۳۴ جایگزین نسخه های قدیمی شده و هیچ ضرری به همراه نخواهد داشت خاصیت آر ۱۳۴ تا حد زیادی به ار ۲۲ نزدیک بوده و کاملاً غیر قابل اشتعال و بو می باشد. این گاز با اکثر روغن‌های کمپرسور سازگار بوده و تا دمای حداکثر ۱۸۰ درجه سانتی گراد می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. همچنین این محصول با تعداد زیادی از کمپرسور های موجود در سیستم های برودتی نیز سازگاری دارد و هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

گاز مبرد r134 کلیا ژاپن چه کاربردی دارد؟

به دلیل این که گاز مبرد r134 کلیا دارای کیفیت بالایی بوده و مدت زمان زیادی در سیستم های برودتی و تهویه مطبوع کار کند، از آن استفاده های زیادی می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در تهویه هوای مطبوع
  • وسایل خانگی
  • کولر گازی خودرو
  • سیکل های تبرید که دمای بالا یا متوسط دارند.
  • دستگاه های رطوبت گیر
  • استفاده گاز r۱۳۴ کلیا در سیستم های خنک کننده کامپیوتر
  • استفاده از گاز کلیا در چیلر ها

نکات ایمنی که برای استفاده از گاز مبرد r134 کلیا ژاپن باید به آن توجه کنید

همان طور که بهتر می دانید رعایت برخی نکات ایمنی برای استفاده از محصولاتی همانند گاز مبرد اهمیت به سزایی دارد. در صورت بی‌توجهی به آن ممکن است پیامدهای بدی را به همراه داشته باشد. نکاتی که باید در هنگام استفاده از این مورد به آن توجه کنید، عبارتند از:

  1. به کار بردن تجهیزات ایمنی
  2. نصب گاز مبرد در محیطی که تهویه داشته باشد.
  3. محیط بایستی فاقد رطوبت باشد.
  4. محلی که برای مراقبت از سیلندر مورد استفاده قرار می گیرد، به هیچ وجه نباید در جای مرطوب باشد.
  5. بازیافت مبرد نیز از جمله نکاتی بوده که باید از حتما توجه کنید.

کپسول گاز مبرد کلیا

کلام پایانی

از جمله بهترین و معروف ترین برند های سازنده گاز مبرد میتوان به کلیا ژاپن اشاره کرد. همان طور که گفته شد، گاز r۱۳۴ در حال حاضر جزوه پرکاربردترین گازهای فریون است. شما برای بهره مندی از کیفیت آن بهتر است که برند کلیه را مورد انتخاب قرار دهید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع گاز فریون و فروش گاز R134a به سایت تهران فریاد مراجعه کنید.

مطالب مرتبط :

قیمت و خرید گاز فریون r134

گاز مبرد r134 رفریجرانت

گاز های فریون فروژن انگلیس

کپسول گاز r22

مرکز فروش گاز کولر خودرو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *